fixed gesture premature completion by adding a call to UpdateBody inside TestBody

This commit is contained in:
lsf 2015-08-22 18:50:29 -03:00
Родитель 1e13c01b6f
Коммит 964413460d
2 изменённых файлов: 674 добавлений и 672 удалений

Просмотреть файл

@ -162,7 +162,7 @@ namespace PreposeGestures
var time4 = stopwatch.ElapsedMilliseconds - time3;
// NOT THREAD SAFE XXX
bool restrictionSucceeded = this.Gesture.Steps[CurrentStep].Pose.IsBodyAccepted(body);
bool restrictionSucceeded = this.Gesture.Steps[CurrentStep].Pose.IsBodyAccepted(body);
var time5 = stopwatch.ElapsedMilliseconds - time4;
@ -191,6 +191,8 @@ namespace PreposeGestures
this.CompletedCount += 1;
overallSucceeded = true;
}
this.UpdateTargetBody(body);
}
// If body was not accepted then check if error is higher than threshold
// If accumulated error is too high the gesture is broken

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу