Merge pull request #16 from microsoft/decompile-fix

Fixing decompile of tilemaps
This commit is contained in:
Richard Knoll 2021-02-01 16:33:05 -08:00 коммит произвёл GitHub
Родитель eb914991e1 f3cf383d38
Коммит b45cfc3ea2
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -111,7 +111,8 @@ namespace tiles {
//% tilemap.fieldEditor="tilemap"
//% tilemap.fieldOptions.decompileArgumentAsString="true"
//% tilemap.fieldOptions.filter="tile"
//% group="Creation" weight=50 blockGap=8
//% tilemap.fieldOptions.taggedTemplate="tilemap"
//% group="Creation" weight=50 blockGap=8
//% duplicateShadowOnDrag
export function createMap(tilemap: tiles.TileMapData): WorldMap {
return new WorldMap(tilemap);
@ -212,7 +213,7 @@ namespace tiles {
}
/**
* Connects two tilemaps with a connection name or number.
* Connects two tilemaps with a connection name or number.
* Connections work in both ways and are remembered by both tilemaps.
*/
//% block="connect $tilemap1 and $tilemap2 by $connection"
@ -330,4 +331,4 @@ namespace tiles {
//% group="Overworld Grid" weight=10 blockGap=8
return OverWorldState.getInstance().loadedRow;
}
}
}