remove all unnecessary imports to Geometry.h

Summary: Changelog: [Internal]

Reviewed By: stephinphection

Differential Revision: D41366189

fbshipit-source-id: ea4ed1f0c759b5a05012425684bfb835dbe90904
This commit is contained in:
Phillip Pan 2022-11-18 11:51:39 -08:00 коммит произвёл Facebook GitHub Bot
Родитель 56e724fd88
Коммит ad0c8551c2
19 изменённых файлов: 1 добавлений и 19 удалений

Просмотреть файл

@ -18,7 +18,6 @@
#import <react/renderer/components/scrollview/ScrollViewProps.h>
#import <react/renderer/components/scrollview/ScrollViewState.h>
#import <react/renderer/components/scrollview/conversions.h>
#import <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#import "RCTConversions.h"
#import "RCTEnhancedScrollView.h"

Просмотреть файл

@ -14,7 +14,6 @@
#import <react/renderer/components/text/ParagraphState.h>
#import <react/renderer/components/text/RawTextComponentDescriptor.h>
#import <react/renderer/components/text/TextComponentDescriptor.h>
#import <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/RCTAttributedTextUtils.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/RCTTextLayoutManager.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/TextLayoutManager.h>

Просмотреть файл

@ -8,7 +8,6 @@
#import "RCTTextInputComponentView.h"
#import <react/renderer/components/iostextinput/TextInputComponentDescriptor.h>
#import <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/RCTAttributedTextUtils.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/TextLayoutManager.h>

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@
#import <react/renderer/components/view/primitives.h>
#import <react/renderer/core/LayoutPrimitives.h>
#import <react/renderer/graphics/Color.h>
#import <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#import <react/renderer/graphics/Transform.h>
NS_ASSUME_NONNULL_BEGIN

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
#include <folly/Hash.h>
#include <react/renderer/attributedstring/primitives.h>
#include <react/renderer/debug/DebugStringConvertible.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/Float.h>
namespace facebook {
namespace react {

Просмотреть файл

@ -20,7 +20,6 @@
#include <react/renderer/core/ShadowNode.h>
#include <react/renderer/core/conversions.h>
#include <react/renderer/core/propsConversions.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/conversions.h>
#include <cmath>

Просмотреть файл

@ -8,7 +8,6 @@
#pragma once
#include <react/renderer/graphics/Float.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/conversions.h>
namespace facebook {

Просмотреть файл

@ -8,7 +8,6 @@
#pragma once
#include <react/renderer/graphics/Float.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/conversions.h>
#ifdef ANDROID

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,6 @@
#include <folly/dynamic.h>
#include <react/renderer/components/view/ViewEventEmitter.h>
#include <react/renderer/core/EventEmitter.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
namespace facebook {
namespace react {

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@
#include <react/renderer/core/Props.h>
#include <react/renderer/core/PropsParserContext.h>
#include <react/renderer/graphics/Color.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
namespace facebook {
namespace react {

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,6 @@
// #include <react/renderer/components/text/BaseTextProps.h>
#include <react/renderer/core/Props.h>
#include <react/renderer/graphics/Color.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/attributedstring/TextAttributes.h>
#include <react/renderer/attributedstring/conversions.h>

Просмотреть файл

@ -14,7 +14,6 @@
#include <react/renderer/core/Props.h>
#include <react/renderer/core/PropsParserContext.h>
#include <react/renderer/graphics/Color.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/Transform.h>
#include <optional>

Просмотреть файл

@ -18,7 +18,6 @@
#include <react/renderer/core/Sealable.h>
#include <react/renderer/core/ShadowNode.h>
#include <react/renderer/debug/DebugStringConvertible.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
namespace facebook {
namespace react {

Просмотреть файл

@ -15,7 +15,6 @@
#include <react/renderer/components/view/primitives.h>
#include <react/renderer/core/LayoutMetrics.h>
#include <react/renderer/core/PropsParserContext.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/Transform.h>
#include <stdlib.h>
#include <yoga/YGEnums.h>

Просмотреть файл

@ -10,7 +10,6 @@
#include <vector>
#include <react/renderer/core/LayoutableShadowNode.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
namespace facebook {
namespace react {

Просмотреть файл

@ -18,7 +18,6 @@
#include <react/renderer/core/ShadowNode.h>
#include <react/renderer/core/ShadowNodeFragment.h>
#include <react/renderer/debug/DebugStringConvertible.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/Transform.h>
namespace facebook {

Просмотреть файл

@ -14,7 +14,6 @@
#include <react/renderer/core/RawProps.h>
#include <react/renderer/core/RawPropsKey.h>
#include <react/renderer/graphics/Color.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/graphics/conversions.h>
namespace facebook {

Просмотреть файл

@ -10,7 +10,6 @@
#import <react/renderer/attributedstring/AttributedString.h>
#import <react/renderer/attributedstring/ParagraphAttributes.h>
#import <react/renderer/core/LayoutConstraints.h>
#import <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#import <react/renderer/textlayoutmanager/TextMeasureCache.h>
NS_ASSUME_NONNULL_BEGIN

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@
#include <react/renderer/core/PropsParserContext.h>
#include <react/renderer/core/ShadowNodeFragment.h>
#include <react/renderer/debug/SystraceSection.h>
#include <react/renderer/graphics/Geometry.h>
#include <react/renderer/uimanager/SurfaceRegistryBinding.h>
#include <react/renderer/uimanager/UIManagerBinding.h>
#include <react/renderer/uimanager/UIManagerCommitHook.h>