Add new rename mode for not changing the name (#170)

* Add rename mode to keep the names the same

* Added new rename mode to unit test
This commit is contained in:
Martin Karing 2020-07-12 18:57:37 +02:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 039726eb7b
Коммит 9d089178ec
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
4 изменённых файлов: 12 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -220,9 +220,11 @@ namespace Confuser.Renamer {
if (mode == RenameMode.Empty)
return "";
if (mode == RenameMode.Debug)
if (mode == RenameMode.Debug || mode == RenameMode.Retain) {
// When flattening there are issues, in case there is a . in the name of the assembly.
return MakeGenericName("_" + name.Replace('.', '_'), count);
newName = MakeGenericName(name.Replace('.', '_'), count);
return mode == RenameMode.Debug ? "_" + newName : newName;
}
if (mode == RenameMode.Reversible) {
if (reversibleRenamer == null)
throw new ArgumentException("Password not provided for reversible renaming.");

Просмотреть файл

@ -11,6 +11,10 @@ namespace Confuser.Renamer {
Sequential = 0x11,
Reversible = 0x12,
Debug = 0x20
/// <summary>Add a underscore to the name to mark that it would be renamed.</summary>
Debug = 0x20,
/// <summary>Keep the names as they are.</summary>
Retain = Int32.MaxValue
}
}
}

Просмотреть файл

@ -71,7 +71,7 @@ namespace _123_InheritCustomAttr.Test {
}
public static IEnumerable<object[]> InheritCustomAttributeData() {
foreach (var renameMode in new string[] { nameof(RenameMode.Unicode), nameof(RenameMode.ASCII), nameof(RenameMode.Letters), nameof(RenameMode.Debug) })
foreach (var renameMode in new string[] { nameof(RenameMode.Unicode), nameof(RenameMode.ASCII), nameof(RenameMode.Letters), nameof(RenameMode.Debug), nameof(RenameMode.Retain) })
foreach (var flatten in new bool[] { true, false })
yield return new object[] { renameMode, flatten };
}

Просмотреть файл

@ -71,7 +71,7 @@ namespace DynamicTypeRename.Test {
}
public static IEnumerable<object[]> RenameDynamicTypeData() {
foreach (var renameMode in new string[] { nameof(RenameMode.Unicode), nameof(RenameMode.ASCII), nameof(RenameMode.Letters), nameof(RenameMode.Debug) })
foreach (var renameMode in new string[] { nameof(RenameMode.Unicode), nameof(RenameMode.ASCII), nameof(RenameMode.Letters), nameof(RenameMode.Debug), nameof(RenameMode.Retain) })
foreach (var flatten in new bool[] { true, false })
yield return new object[] { renameMode, flatten };
}