Merge "Skip fetching original frame pointers for UV in background check"

This commit is contained in:
Jingning Han 2014-04-17 15:22:41 -07:00 коммит произвёл Gerrit Code Review
Родитель 9b5997fa0a 42c1f6dbf4
Коммит 0bba4042c2
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -1273,7 +1273,6 @@ static void set_source_var_based_partition(VP9_COMP *cpi,
static int is_background(VP9_COMP *cpi, const TileInfo *const tile,
int mi_row, int mi_col) {
MACROBLOCK *const x = &cpi->mb;
uint8_t *src, *pre;
int src_stride, pre_stride;
@ -1283,11 +1282,10 @@ static int is_background(VP9_COMP *cpi, const TileInfo *const tile,
int this_sad = 0;
int threshold = 0;
vp9_setup_src_planes(x, cpi->Source, mi_row, mi_col);
src_stride = x->plane[0].src.stride;
src = x->plane[0].src.buf;
// This assumes the input source frames are of the same dimension.
src_stride = cpi->Source->y_stride;
src = cpi->Source->y_buffer + (mi_row * MI_SIZE) * src_stride +
(mi_col * MI_SIZE);
pre_stride = cpi->Last_Source->y_stride;
pre = cpi->Last_Source->y_buffer + (mi_row * MI_SIZE) * pre_stride +
(mi_col * MI_SIZE);