Use INLINE and include vpx_config.h instead of plain 'inline'

This fixes compilation with MSVC.

Change-Id: Iaf7d6b0a0134968a6addf315fde6d852f298db8c
This commit is contained in:
Martin Storsjo 2014-05-04 19:09:30 +03:00
Родитель dfb8fc917a
Коммит 7afed9a1b6
4 изменённых файлов: 8 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -9,8 +9,9 @@
*/
#include <arm_neon.h>
#include "./vpx_config.h"
static inline void vp8_loop_filter_neon(
static INLINE void vp8_loop_filter_neon(
uint8x16_t qblimit, // flimit
uint8x16_t qlimit, // limit
uint8x16_t qthresh, // thresh

Просмотреть файл

@ -9,8 +9,9 @@
*/
#include <arm_neon.h>
#include "./vpx_config.h"
static inline void vp8_loop_filter_simple_horizontal_edge_neon(
static INLINE void vp8_loop_filter_simple_horizontal_edge_neon(
unsigned char *s,
int p,
const unsigned char *blimit) {

Просмотреть файл

@ -9,8 +9,9 @@
*/
#include <arm_neon.h>
#include "./vpx_config.h"
static inline void vp8_loop_filter_simple_vertical_edge_neon(
static INLINE void vp8_loop_filter_simple_vertical_edge_neon(
unsigned char *s,
int p,
const unsigned char *blimit) {

Просмотреть файл

@ -9,8 +9,9 @@
*/
#include <arm_neon.h>
#include "./vpx_config.h"
static inline void vp8_mbloop_filter_neon(
static INLINE void vp8_mbloop_filter_neon(
uint8x16_t qblimit, // mblimit
uint8x16_t qlimit, // limit
uint8x16_t qthresh, // thresh