fix regressed URL routes, and move `server.routes` call (from #360)

This commit is contained in:
Christopher Van 2015-01-16 16:54:34 -08:00
Родитель 62989c3d64
Коммит 192837fd74
2 изменённых файлов: 9 добавлений и 11 удалений

Просмотреть файл

@ -4,15 +4,13 @@ var Game = require('./controllers/game');
var User = require('./controllers/user');
module.exports = function (server) {
module.exports = [
var route = server.route;
{method: 'GET', path: '/games', config: Game.all},
{method: 'POST', path: '/games', config: Game.create},
{method: 'GET', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.get},
{method: 'DELETE', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.remove},
{method: 'PUT', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.update},
route({method: 'GET', path: '/games', config: Game.all});
route({method: 'POST', path: '/games', config: Game.create});
route({method: 'GET', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.get});
route({method: 'DELETE', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.remove});
route({method: 'PUT', path: '/games/{idOrSlug}', config: Game.update});
route({method: 'POST', path: '/user/login', config: User.login});
};
{method: 'POST', path: '/user/login', config: User.login}
];

Просмотреть файл

@ -22,7 +22,7 @@ server.connection({
}
});
routes(server);
server.route(routes);
// Do not start the server when this script is required by another script.
if (!module.parent) {