fixed queue position retrieval, updated gameByStatus sets on game moderation

This commit is contained in:
Charles Chong 2014-04-02 18:26:50 -07:00
Родитель 2520cf2117
Коммит 485f21e9b3
2 изменённых файлов: 5 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -48,6 +48,10 @@ function updateGame(client, gameSlug, updatedGame, callback) {
client.hset('gamesBySlug', updatedGame.slug, game.id);
client.hdel('gamesBySlug', game.slug);
}
if (game.status != updatedGame.status) {
client.zrem('gamesByStatus:' + game.status, game.id);
client.zadd('gamesByStatus:' + updatedGame.status, Date.now(), game.id);
}
callback(null, updatedGame);
}
});

Просмотреть файл

@ -128,7 +128,6 @@ module.exports = function(server) {
db.plsNoError(res, done, function(rank) {
game.queuePosition = rank + 1;
done();
console.log(game)
resolve(game);
}));
} else {
@ -137,8 +136,7 @@ module.exports = function(server) {
});
}
gamesUpToCount.forEach(queuePromise);
Promise.all(gamesUpToCount).then(function(gamesWithQueuePosition){
Promise.all(gamesUpToCount.map(queuePromise)).then(function(gamesWithQueuePosition){
gamesWithQueuePosition.map(gamelib.publicGameObj);
res.json(gamesWithQueuePosition);
done();