Add a way to handle server-side errors on the client (fixes #5)

This commit is contained in:
Matt Basta 2013-12-18 12:49:20 -08:00
Родитель 3dcfc8fce6
Коммит 97f511b8ff
1 изменённых файлов: 8 добавлений и 2 удалений

10
app.js
Просмотреть файл

@ -77,14 +77,20 @@ wss.on('connection', function(ws) {
console.log('message', message)
switch (message.type) {
case 'playing':
user.startPlaying(message.game);
user.startPlaying(message.game, function(err) {
if (!err) return;
send({type: 'error', error: err});
});
// TODO: broadcast this to friends.
break;
case 'notPlaying':
user.donePlaying();
break;
case 'score':
user.updateLeaderboard(message.board, message.value);
user.updateLeaderboard(message.board, message.value, function(err) {
if (!err) return;
send({type: 'error', error: err});
});
break;
}
});