gecko-dev/dom/canvas/WebGL2ContextSamplers.cpp

79 строки
1.8 KiB
C++
Исходник Обычный вид История

/* -*- Mode: C++; tab-width: 4; indent-tabs-mode: nil; c-basic-offset: 4 -*- */
/* This Source Code Form is subject to the terms of the Mozilla Public
* License, v. 2.0. If a copy of the MPL was not distributed with this
* file, You can obtain one at http://mozilla.org/MPL/2.0/. */
#include "WebGL2Context.h"
#include "GLContext.h"
using namespace mozilla;
using namespace mozilla::dom;
already_AddRefed<WebGLSampler>
WebGL2Context::CreateSampler()
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
return nullptr;
}
void
WebGL2Context::DeleteSampler(WebGLSampler* sampler)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
bool
WebGL2Context::IsSampler(WebGLSampler* sampler)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
return false;
}
void
WebGL2Context::BindSampler(GLuint unit, WebGLSampler* sampler)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameteri(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, GLint param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameteriv(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, const dom::Int32Array& param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameteriv(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, const dom::Sequence<GLint>& param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameterf(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, GLfloat param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameterfv(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, const dom::Float32Array& param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::SamplerParameterfv(WebGLSampler* sampler, GLenum pname, const dom::Sequence<GLfloat>& param)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}
void
WebGL2Context::GetSamplerParameter(JSContext*, WebGLSampler* sampler, GLenum pname, JS::MutableHandleValue retval)
{
MOZ_CRASH("Not Implemented.");
}