Backed out changeset 475168143f2e (bug 980178) to fix webgl bustage on a CLOSED TREE

This commit is contained in:
Wes Kocher 2014-05-12 19:10:30 -07:00
Родитель f679759455
Коммит 00af429397
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -1311,6 +1311,7 @@ WebGLContext::UpdateContextLossStatus()
void void
WebGLContext::ForceLoseContext() WebGLContext::ForceLoseContext()
{ {
printf_stderr("WebGL(%p)::ForceLoseContext\n", this);
MOZ_ASSERT(!IsContextLost()); MOZ_ASSERT(!IsContextLost());
mContextStatus = ContextLostAwaitingEvent; mContextStatus = ContextLostAwaitingEvent;
mContextLostErrorSet = false; mContextLostErrorSet = false;
@ -1326,6 +1327,7 @@ WebGLContext::ForceLoseContext()
void void
WebGLContext::ForceRestoreContext() WebGLContext::ForceRestoreContext()
{ {
printf_stderr("WebGL(%p)::ForceRestoreContext\n", this);
mContextStatus = ContextLostAwaitingRestore; mContextStatus = ContextLostAwaitingRestore;
mAllowContextRestore = true; // Hey, you did say 'force'. mAllowContextRestore = true; // Hey, you did say 'force'.