Bug 622585 - Disable texture wrapping for intermediate surface in OpenGL. r=jrmuizel a=blocking2.0

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2011-02-16 16:19:45 +13:00
Родитель 9c57c285f5
Коммит 0318e6f30c
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -955,6 +955,10 @@ LayerManagerOGL::CreateFBOWithTexture(const nsIntRect& aRect, InitMode aInit,
LOCAL_GL_LINEAR);
mGLContext->fTexParameteri(mFBOTextureTarget, LOCAL_GL_TEXTURE_MAG_FILTER,
LOCAL_GL_LINEAR);
mGLContext->fTexParameteri(mFBOTextureTarget, LOCAL_GL_TEXTURE_WRAP_S,
LOCAL_GL_CLAMP_TO_EDGE);
mGLContext->fTexParameteri(mFBOTextureTarget, LOCAL_GL_TEXTURE_WRAP_T,
LOCAL_GL_CLAMP_TO_EDGE);
mGLContext->fBindTexture(mFBOTextureTarget, 0);
mGLContext->fGenFramebuffers(1, &fbo);