Bug 1647342 - Part 3: Remove unused detachAllDebuggersFromGlobal Debugger method. r=arai

I have no idea how long this has been stale.

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D80736
This commit is contained in:
Logan Smyth 2020-06-30 17:44:09 +00:00
Родитель 05c0573bbc
Коммит 0633ec4299
2 изменённых файлов: 0 добавлений и 12 удалений

Просмотреть файл

@ -3845,17 +3845,6 @@ void DebugAPI::sweepAll(JSFreeOp* fop) {
}
}
/* static */
void Debugger::detachAllDebuggersFromGlobal(JSFreeOp* fop,
GlobalObject* global) {
const Realm::DebuggerVector& debuggers = global->getDebuggers();
MOZ_ASSERT(!debuggers.empty());
while (!debuggers.empty()) {
debuggers.back().dbg->removeDebuggeeGlobal(fop, global, nullptr,
Debugger::FromSweep::No);
}
}
static inline bool SweepZonesInSameGroup(Zone* a, Zone* b) {
// Ensure two zones are swept in the same sweep group by adding an edge
// between them in each direction.

Просмотреть файл

@ -1089,7 +1089,6 @@ class Debugger : private mozilla::LinkedListElement<Debugger> {
WeakGlobalObjectSet::Range allDebuggees() const { return debuggees.all(); }
static void detachAllDebuggersFromGlobal(JSFreeOp* fop, GlobalObject* global);
#ifdef DEBUG
static bool isDebuggerCrossCompartmentEdge(JSObject* obj,
const js::gc::Cell* cell);