Bug 715952 - glxtest incorrectly creates the backing pixmap and causes X errors - r=bjacob

Was always using 32bit depth, disregarding the actual depth of the FBConfig. This was causing a X error on Mesa sofware renderers.
This commit is contained in:
Nicholas Miell 2012-01-07 18:45:48 -05:00
Родитель 18da3f96f9
Коммит 06e71a8aa2
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -202,7 +202,7 @@ static void glxtest()
fatal_error("No visual found for first FBConfig");
///// Get a Pixmap and a GLXPixmap /////
Pixmap pixmap = XCreatePixmap(dpy, RootWindow(dpy, vInfo->screen), 4, 4, 32);
Pixmap pixmap = XCreatePixmap(dpy, RootWindow(dpy, vInfo->screen), 4, 4, vInfo->depth);
GLXPixmap glxpixmap = glXCreatePixmap(dpy, fbConfigs[0], pixmap, NULL);
///// Get a GL context and make it current //////