Bug 1186688 - Remove cached state check for DrawBuffer maximums, since it's invalid with min-cap mode. - r=jrmuizel

This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2016-04-25 17:50:43 -07:00
Родитель c73656947b
Коммит 084156ef40
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 14 удалений

Просмотреть файл

@ -739,20 +739,6 @@ WebGLContext::AssertCachedState()
////////////////
AssertUintParamCorrect(gl, LOCAL_GL_MAX_COLOR_ATTACHMENTS, mGLMaxColorAttachments);
AssertUintParamCorrect(gl, LOCAL_GL_MAX_DRAW_BUFFERS, mGLMaxDrawBuffers);
if (IsWebGL2() ||
IsExtensionEnabled(WebGLExtensionID::WEBGL_draw_buffers))
{
MOZ_ASSERT(mImplMaxColorAttachments == std::min(mGLMaxColorAttachments,
mGLMaxDrawBuffers));
MOZ_ASSERT(mImplMaxDrawBuffers == mGLMaxDrawBuffers);
} else {
MOZ_ASSERT(mImplMaxColorAttachments == 1);
MOZ_ASSERT(mImplMaxDrawBuffers == 1);
}
// Draw state
MOZ_ASSERT(gl->fIsEnabled(LOCAL_GL_DEPTH_TEST) == mDepthTestEnabled);
MOZ_ASSERT(gl->fIsEnabled(LOCAL_GL_DITHER) == mDitherEnabled);