Bug 1136416 - Hack to pass the context-lost test for now. - r=ethlin

MozReview-Commit-ID: 2sue4UcB1Y4
This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2016-07-18 18:31:56 -07:00
Родитель 2857c00f1a
Коммит 088b64c968
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 16 удалений

Просмотреть файл

@ -25,11 +25,8 @@ WebGLExtensionVertexArray::~WebGLExtensionVertexArray()
already_AddRefed<WebGLVertexArray>
WebGLExtensionVertexArray::CreateVertexArrayOES()
{
if (mIsLost) {
mContext->ErrorInvalidOperation("%s: Extension is lost.",
"createVertexArrayOES");
if (mIsLost)
return nullptr;
}
return mContext->CreateVertexArray();
}
@ -37,11 +34,8 @@ WebGLExtensionVertexArray::CreateVertexArrayOES()
void
WebGLExtensionVertexArray::DeleteVertexArrayOES(WebGLVertexArray* array)
{
if (mIsLost) {
mContext->ErrorInvalidOperation("%s: Extension is lost.",
"deleteVertexArrayOES");
if (mIsLost)
return;
}
mContext->DeleteVertexArray(array);
}
@ -49,11 +43,8 @@ WebGLExtensionVertexArray::DeleteVertexArrayOES(WebGLVertexArray* array)
bool
WebGLExtensionVertexArray::IsVertexArrayOES(WebGLVertexArray* array)
{
if (mIsLost) {
mContext->ErrorInvalidOperation("%s: Extension is lost.",
"isVertexArrayOES");
if (mIsLost)
return false;
}
return mContext->IsVertexArray(array);
}
@ -61,11 +52,8 @@ WebGLExtensionVertexArray::IsVertexArrayOES(WebGLVertexArray* array)
void
WebGLExtensionVertexArray::BindVertexArrayOES(WebGLVertexArray* array)
{
if (mIsLost) {
mContext->ErrorInvalidOperation("%s: Extension is lost.",
"bindVertexArrayOES");
if (mIsLost)
return;
}
mContext->BindVertexArray(array);
}