Bug 1059033 - Part 4: Avoid recreating DrawTargets too often. r=nical

--HG--
extra : rebase_source : 8413ce440168235196e44f1a166cfff07a4f842f
This commit is contained in:
Matt Woodrow 2014-09-03 09:20:56 +12:00
Родитель f97e75d2aa
Коммит 0a72e088cb
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -689,6 +689,7 @@ BufferTextureClient::BorrowDrawTarget()
MOZ_ASSERT(mLocked, "BorrowDrawTarget should be called on locked textures only"); MOZ_ASSERT(mLocked, "BorrowDrawTarget should be called on locked textures only");
if (mDrawTarget) { if (mDrawTarget) {
mDrawTarget->SetTransform(Matrix());
return mDrawTarget; return mDrawTarget;
} }
@ -738,7 +739,6 @@ BufferTextureClient::Unlock()
} }
mDrawTarget->Flush(); mDrawTarget->Flush();
mDrawTarget = nullptr;
} }
bool bool