bug 586187 - Build failure in LayerManagerD3D9 due to --disable-ipc not also defining Unicode, r=khuey a=bustage

This commit is contained in:
Justin Wood 2010-08-11 18:05:14 +02:00
Родитель b073c9e6a3
Коммит 0b585cc0a7
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -199,9 +199,9 @@ DeviceManagerD3D9::Init()
}
}
mFocusWnd = CreateWindow(kClassName, L"D3D9Window", WS_OVERLAPPEDWINDOW,
CW_USEDEFAULT, 0, CW_USEDEFAULT, 0, NULL,
NULL, GetModuleHandle(NULL), NULL);
mFocusWnd = ::CreateWindowW(kClassName, L"D3D9Window", WS_OVERLAPPEDWINDOW,
CW_USEDEFAULT, 0, CW_USEDEFAULT, 0, NULL,
NULL, GetModuleHandle(NULL), NULL);
if (!mFocusWnd) {
NS_WARNING("Failed to create DeviceManagerD3D9 Window.");