Bug 1239188: Get the information if the sync is ever abandoned, rather than just timed out. r=jrmuizel

MozReview-Commit-ID: 6mzezs2PZLI

--HG--
extra : rebase_source : 7529af1fc23cbac493cdcd0930aa285c05bc383a
This commit is contained in:
Milan Sreckovic 2016-06-24 12:38:36 -04:00
Родитель 7ff309ea95
Коммит 0cb5bffb6c
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -1206,6 +1206,8 @@ CompositorD3D11::BeginFrame(const nsIntRegion& aInvalidRegion,
gfxCriticalNote << "GFX: D3D11 timeout with device-removed:" << gfx::hexa(hr);
*aRenderBoundsOut = IntRect();
return;
} else if (hr == WAIT_ABANDONED) {
gfxCriticalNote << "GFX: D3D11 abandoned sync";
}
mutex->ReleaseSync(0);

Просмотреть файл

@ -185,6 +185,8 @@ static bool LockD3DTexture(T* aTexture)
HRESULT hr = mutex->AcquireSync(0, 10000);
if (hr == WAIT_TIMEOUT) {
gfxDevCrash(LogReason::D3DLockTimeout) << "D3D lock mutex timeout";
} else if (hr == WAIT_ABANDONED) {
gfxCriticalNote << "GFX: D3D11 lock mutex abandoned";
}
if (FAILED(hr)) {