Bug 931335 - Handle mismatched texture target in framebufferTexture2D - r=jgilbert

This commit is contained in:
Benoit Jacob 2013-10-31 13:01:41 -04:00
Родитель 60b57ce652
Коммит 106a69b2a7
1 изменённых файлов: 8 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -261,6 +261,14 @@ WebGLFramebuffer::FramebufferTexture2D(GLenum target,
textarget > LOCAL_GL_TEXTURE_CUBE_MAP_NEGATIVE_Z))
return mContext->ErrorInvalidEnumInfo("framebufferTexture2D: invalid texture target", textarget);
if (wtex) {
bool isTexture2D = wtex->Target() == LOCAL_GL_TEXTURE_2D;
bool isTexTarget2D = textarget == LOCAL_GL_TEXTURE_2D;
if (isTexture2D != isTexTarget2D) {
return mContext->ErrorInvalidOperation("framebufferTexture2D: mismatched texture and texture target");
}
}
if (level != 0)
return mContext->ErrorInvalidValue("framebufferTexture2D: level must be 0");