Bug 641630 - Rename compiler/debug.{h,cpp} to compiler/compilerdebug.{h,cpp} r=bjacob

--HG--
rename : gfx/angle/src/compiler/debug.cpp => gfx/angle/src/compiler/compilerdebug.cpp
rename : gfx/angle/src/compiler/debug.h => gfx/angle/src/compiler/compilerdebug.h
extra : rebase_source : cc2d21846981ffd28bf0d7215274171569f43bbd
This commit is contained in:
Joe Drew 2011-03-29 18:16:39 -04:00
Родитель d40bf9a237
Коммит 12e2239a9c
10 изменённых файлов: 12 добавлений и 12 удалений

Просмотреть файл

@ -77,7 +77,7 @@ CPPSRCS = \
ShaderLang.cpp \
SymbolTable.cpp \
VariableInfo.cpp \
debug.cpp \
compilerdebug.cpp \
ossource_nspr.cpp \
util.cpp \
ValidateLimitations.cpp \

Просмотреть файл

@ -21,8 +21,8 @@
'compiler/Common.h',
'compiler/Compiler.cpp',
'compiler/ConstantUnion.h',
'compiler/debug.cpp',
'compiler/debug.h',
'compiler/compilerdebug.cpp',
'compiler/compilerdebug.h',
'compiler/glslang.h',
'compiler/glslang_lex.cpp',
'compiler/glslang_tab.cpp',

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@
//
#include "compiler/OutputGLSL.h"
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
namespace
{

Просмотреть файл

@ -6,7 +6,7 @@
#include "compiler/OutputHLSL.h"
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
#include "compiler/InfoSink.h"
#include "compiler/UnfoldSelect.h"
#include "compiler/SearchSymbol.h"

Просмотреть файл

@ -9,7 +9,7 @@
#include "compiler/BaseTypes.h"
#include "compiler/Common.h"
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
//
// Need to have association of line numbers to types in a list for building structs.

Просмотреть файл

@ -4,9 +4,9 @@
// found in the LICENSE file.
//
// debug.cpp: Debugging utilities.
// compilerdebug.cpp: Debugging utilities.
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
#include <stdarg.h>
#include <stdio.h>

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
// found in the LICENSE file.
//
// debug.h: Debugging utilities.
// compilerdebug.h: Debugging utilities.
#ifndef COMPILER_DEBUG_H_
#define COMPILER_DEBUG_H_

Просмотреть файл

@ -37,7 +37,7 @@
#endif // ANGLE_USE_NSPR
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
//
// Thread Local Storage Operations

Просмотреть файл

@ -50,7 +50,7 @@ NVIDIA HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE.
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
#include "compiler/preprocessor/slglobals.h"
#undef malloc

Просмотреть файл

@ -50,7 +50,7 @@ NVIDIA HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE.
#include <string.h>
#include <ctype.h>
#include "compiler/debug.h"
#include "compiler/compilerdebug.h"
#include "compiler/preprocessor/slglobals.h"
#include "compiler/util.h"