Don't cast a char* to a PRUnichar* array when calling PaintTextDecorations.

This commit is contained in:
sfraser%netscape.com 1999-07-15 23:11:35 +00:00
Родитель 8d85196a9b
Коммит 14f2e71bab
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1549,7 +1549,7 @@ nsTextFrame::PaintAsciiText(nsIPresContext* aPresContext,
aRenderingContext.SetColor(aTextStyle.mColor->mColor);
aRenderingContext.DrawString(text, PRUint32(textLength), dx, dy);
PaintTextDecorations(aRenderingContext, aStyleContext,
aTextStyle, dx, dy, width, (PRUnichar *)text, details,0,textLength);
aTextStyle, dx, dy, width, rawPaintBuf, details,0,textLength);
sdptr = details;
if (details){
while(sdptr = details->mNext){

Просмотреть файл

@ -1549,7 +1549,7 @@ nsTextFrame::PaintAsciiText(nsIPresContext* aPresContext,
aRenderingContext.SetColor(aTextStyle.mColor->mColor);
aRenderingContext.DrawString(text, PRUint32(textLength), dx, dy);
PaintTextDecorations(aRenderingContext, aStyleContext,
aTextStyle, dx, dy, width, (PRUnichar *)text, details,0,textLength);
aTextStyle, dx, dy, width, rawPaintBuf, details,0,textLength);
sdptr = details;
if (details){
while(sdptr = details->mNext){