Bug 1231500 - Fix a typo in the APZ axis locking code where the lock angle is used when the breakout angle is intended to be used. r=kats

--HG--
extra : source : e67a0ba7be6579eb808ec184b8ef0c00f804385b
This commit is contained in:
Botond Ballo 2015-12-09 15:23:22 -05:00
Родитель 82b126c625
Коммит 17f62ef823
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -2219,7 +2219,7 @@ void AsyncPanZoomController::HandlePanningUpdate(const ScreenPoint& aPanDistance
SetState(PANNING);
}
} else if (mState == PANNING_LOCKED_Y) {
if (!IsCloseToVertical(angle, gfxPrefs::APZAxisLockAngle())) {
if (!IsCloseToVertical(angle, gfxPrefs::APZAxisBreakoutAngle())) {
mX.SetAxisLocked(false);
SetState(PANNING);
}