Bug 1148855 - Rework how display items are assigned to PaintedLayers and make it work the same way with and without APZ. r=roc

--HG--
extra : rebase_source : e6f246f2ee67e4b3478f5687774fb257f40dc5b4
This commit is contained in:
Markus Stange 2015-04-02 14:22:40 -04:00
Родитель e2ab5a8c41
Коммит 192ff01616
2 изменённых файлов: 859 добавлений и 401 удалений

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу

Просмотреть файл

@ -219,7 +219,7 @@ pref(layout.css.masking.enabled,true) fuzzy-if(d2d,1,6400) == mask-type-04.svg m
== nested-viewBox-01.svg pass.svg
== nesting-invalid-01.svg nesting-invalid-01-ref.svg
fuzzy-if(d2d&&/^Windows\x20NT\x206\.1/.test(http.oscpu),1,168) fuzzy-if(azureQuartz,1,122) == non-scaling-stroke-01.svg non-scaling-stroke-01-ref.svg # bug 1074161 for Win7 and OSX 10.8
fuzzy-if(Android||B2G,1,99) fuzzy-if(!contentSameGfxBackendAsCanvas,9,99) == non-scaling-stroke-02.svg non-scaling-stroke-02-ref.svg
fuzzy-if(Android||B2G,1,586) fuzzy-if(!contentSameGfxBackendAsCanvas,9,99) == non-scaling-stroke-02.svg non-scaling-stroke-02-ref.svg
== non-scaling-stroke-03.svg non-scaling-stroke-03-ref.svg
== objectBoundingBox-and-clipPath.svg pass.svg
# Bug 588684