Bug 606121. Clip the cached surface in basic layers so we draw only what we need to. r=roc a=joe

This commit is contained in:
Timothy Nikkel 2010-10-21 19:58:44 -05:00
Родитель 9bbd68b2e6
Коммит 199f6e4808
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -127,6 +127,8 @@ gfxCachedTempSurface::Get(gfxASurface::gfxContentType aContentType,
} }
nsRefPtr<gfxContext> ctx = new gfxContext(mSurface); nsRefPtr<gfxContext> ctx = new gfxContext(mSurface);
ctx->Rectangle(gfxRect(0, 0, aSize.width, aSize.height));
ctx->Clip();
if (!cleared && aContentType != gfxASurface::CONTENT_COLOR) { if (!cleared && aContentType != gfxASurface::CONTENT_COLOR) {
ctx->SetOperator(gfxContext::OPERATOR_CLEAR); ctx->SetOperator(gfxContext::OPERATOR_CLEAR);
ctx->Paint(); ctx->Paint();