Bug 1061713 - Don't crash release builds if a D3D TextureClient is unlocked without being locked. r=Bas

This commit is contained in:
Nicolas Silva 2014-09-29 11:24:54 +02:00
Родитель 9bfd94ee23
Коммит 1d3f0255c9
2 изменённых файлов: 7 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -264,6 +264,9 @@ void
TextureClientD3D11::Unlock()
{
MOZ_ASSERT(mIsLocked, "Unlocked called while the texture is not locked!");
if (!mIsLocked) {
return;
}
if (mDrawTarget) {
// see the comment on TextureClient::BorrowDrawTarget.

Просмотреть файл

@ -631,6 +631,10 @@ void
CairoTextureClientD3D9::Unlock()
{
MOZ_ASSERT(mIsLocked, "Unlocked called while the texture is not locked!");
if (!mIsLocked) {
return;
}
if (mDrawTarget) {
mDrawTarget->Flush();
mDrawTarget = nullptr;