зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1041785 - fix a null deref crash in WebGL draw-call validation - r=kamidphish
This commit is contained in:
Родитель
458f1fc31c
Коммит
1e06e1a5ae
|
@ -890,7 +890,7 @@ private:
|
|||
bool DrawArrays_check(GLint first, GLsizei count, GLsizei primcount, const char* info);
|
||||
bool DrawElements_check(GLsizei count, GLenum type, WebGLintptr byteOffset,
|
||||
GLsizei primcount, const char* info,
|
||||
GLuint* out_upperBound = nullptr);
|
||||
GLuint* out_upperBound);
|
||||
bool DrawInstanced_check(const char* info);
|
||||
void Draw_cleanup();
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -333,7 +333,9 @@ WebGLContext::DrawElementsInstanced(GLenum mode, GLsizei count, GLenum type,
|
|||
if (!ValidateDrawModeEnum(mode, "drawElementsInstanced: mode"))
|
||||
return;
|
||||
|
||||
if (!DrawElements_check(count, type, byteOffset, primcount, "drawElementsInstanced"))
|
||||
GLuint upperBound = 0;
|
||||
if (!DrawElements_check(count, type, byteOffset, primcount, "drawElementsInstanced",
|
||||
&upperBound))
|
||||
return;
|
||||
|
||||
RunContextLossTimer();
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче