Bug 1617396 - Fix more linting opt failures. CLOSED TREE DONTBUILD

This commit is contained in:
Cosmin Sabou 2020-10-09 04:44:56 +03:00
Родитель 233b5ce89c
Коммит 208a0e5c46
2 изменённых файлов: 338 добавлений и 338 удалений

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
// Generated by Microsoft (R) HLSL Shader Compiler 6.3.9600.16384
//
//
// Buffer Definitions:
// Buffer Definitions:
//
// cbuffer radialGradientConstants
// {
@ -36,9 +36,9 @@
//
// Name Index Mask Register SysValue Format Used
// -------------------- ----- ------ -------- -------- ------- ------
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
//
//
// Output signature:
@ -59,8 +59,8 @@
//
// Target Sampler Source Sampler Source Resource
// -------------- --------------- ----------------
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
//
//
// Level9 shader bytecode:
@ -175,7 +175,7 @@ sample r2.xyzw, v2.xyxx, t0.xyzw, s0
mul r1.xyzw, r1.xyzw, r2.xyzw
mul r1.xyzw, r0.zzzz, r1.xyzw
mul o0.xyzw, r0.yyyy, r1.xyzw
ret
ret
// Approximately 49 instruction slots used
#endif
@ -420,7 +420,7 @@ const BYTE SampleRadialGradientPS[] = {
// Generated by Microsoft (R) HLSL Shader Compiler 6.3.9600.16384
//
//
// Buffer Definitions:
// Buffer Definitions:
//
// cbuffer radialGradientConstants
// {
@ -453,9 +453,9 @@ const BYTE SampleRadialGradientPS[] = {
//
// Name Index Mask Register SysValue Format Used
// -------------------- ----- ------ -------- -------- ------- ------
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
//
//
// Output signature:
@ -476,8 +476,8 @@ const BYTE SampleRadialGradientPS[] = {
//
// Target Sampler Source Sampler Source Resource
// -------------- --------------- ----------------
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
//
//
// Level9 shader bytecode:
@ -568,7 +568,7 @@ mul r1.xyz, r1.wwww, r1.xyzx
sample r2.xyzw, v2.xyxx, t0.xyzw, s0
mul r1.xyzw, r1.xyzw, r2.xyzw
mul o0.xyzw, r0.xxxx, r1.xyzw
ret
ret
// Approximately 36 instruction slots used
#endif
@ -775,7 +775,7 @@ const BYTE SampleRadialGradientA0PS[] = {
// Generated by Microsoft (R) HLSL Shader Compiler 6.3.9600.16384
//
//
// Buffer Definitions:
// Buffer Definitions:
//
// cbuffer conicGradientConstants
// {
@ -807,9 +807,9 @@ const BYTE SampleRadialGradientA0PS[] = {
//
// Name Index Mask Register SysValue Format Used
// -------------------- ----- ------ -------- -------- ------- ------
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
// SV_POSITION 0 xyzw 0 POS float
// SCENE_POSITION 0 xyzw 1 NONE float xy
// TEXCOORD 0 xyzw 2 NONE float xy
//
//
// Output signature:
@ -830,8 +830,8 @@ const BYTE SampleRadialGradientA0PS[] = {
//
// Target Sampler Source Sampler Source Resource
// -------------- --------------- ----------------
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
// s0 s0 t0
// s1 s1 t1
//
//
// Level9 shader bytecode:
@ -944,7 +944,7 @@ sample r0.xyzw, r0.xyxx, t1.xyzw, s1
mul r0.xyz, r0.wwww, r0.xyzx
sample r1.xyzw, v2.xyxx, t0.xyzw, s0
mul o0.xyzw, r0.xyzw, r1.xyzw
ret
ret
// Approximately 44 instruction slots used
#endif