Bug 1172796 - Part 9: Use gfxPrefs to get webgl.enable-prototype-webgl2. r=jgilbert

--HG--
extra : commitid : 3Eh8pRaT6if
This commit is contained in:
Morris Tseng 2015-12-18 14:52:17 +08:00
Родитель da5886e568
Коммит 28c0197533
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -5,10 +5,10 @@
#include "WebGL2Context.h"
#include "gfxPrefs.h"
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGL2RenderingContextBinding.h"
#include "mozilla/ArrayUtils.h"
#include "mozilla/Preferences.h"
#include "mozilla/Telemetry.h"
#include "WebGLBuffer.h"
#include "WebGLFormats.h"
@ -37,7 +37,7 @@ WebGL2Context::CreateFormatUsage(gl::GLContext* gl) const
/*static*/ bool
WebGL2Context::IsSupported()
{
return Preferences::GetBool("webgl.enable-prototype-webgl2", false);
return gfxPrefs::WebGL2Enabled();
}
/*static*/ WebGL2Context*

Просмотреть файл

@ -428,6 +428,7 @@ private:
DECL_GFX_PREF(Live, "webgl.enable-draft-extensions", WebGLDraftExtensionsEnabled, bool, false);
DECL_GFX_PREF(Live, "webgl.enable-privileged-extensions", WebGLPrivilegedExtensionsEnabled, bool, false);
DECL_GFX_PREF(Once, "webgl.enable-prototype-webgl2", WebGL2Enabled, bool, false);
DECL_GFX_PREF(Live, "webgl.force-enabled", WebGLForceEnabled, bool, false);
DECL_GFX_PREF(Once, "webgl.force-layers-readback", WebGLForceLayersReadback, bool, false);
DECL_GFX_PREF(Live, "webgl.lose-context-on-memory-pressure", WebGLLoseContextOnMemoryPressure, bool, false);