Bug 1375693 - Don't build OpenVR on Tier3 due to lack of open source runtime. r=kip

MozReview-Commit-ID: 6GYN5xRSZ2D

--HG--
extra : rebase_source : aea410a33baeef0f2e3ba99b9f27c3cc07f7365c
This commit is contained in:
Jan Beich 2017-06-23 04:02:12 +00:00
Родитель bd0b85959b
Коммит 28f774243d
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -36,7 +36,7 @@ UNIFIED_SOURCES += [
]
# Build OpenVR on Windows, Linux, and macOS desktop targets
if CONFIG['MOZ_WIDGET_TOOLKIT'] in ('cocoa', 'uikit', 'windows', 'gtk2', 'gtk3'):
if CONFIG['OS_TARGET'] in ('WINNT', 'Linux', 'Darwin'):
DIRS += [
'openvr',
]
@ -44,7 +44,7 @@ if CONFIG['MOZ_WIDGET_TOOLKIT'] in ('cocoa', 'uikit', 'windows', 'gtk2', 'gtk3')
'gfxVROpenVR.cpp',
]
if CONFIG['MOZ_WIDGET_TOOLKIT'] == 'windows':
if CONFIG['OS_TARGET'] == 'WINNT':
SOURCES += [
'gfxVROculus.cpp',
]