Bug 546514: Address D3D10 Layers backend review comments. r=jrmuizel

This commit is contained in:
Bas Schouten 2010-10-19 21:08:27 +02:00
Родитель 1238c6e58e
Коммит 2a9c8711b6
5 изменённых файлов: 10 добавлений и 7 удалений

Просмотреть файл

@ -51,7 +51,7 @@ public:
ColorLayerD3D10(LayerManagerD3D10 *aManager);
/* LayerD3D10 implementation */
Layer* GetLayer();
virtual Layer* GetLayer();
virtual void RenderLayer(float aOpacity, const gfx3DMatrix &aTransform);
};

Просмотреть файл

@ -59,12 +59,12 @@ public:
virtual void RemoveChild(Layer* aChild);
/* LayerD3D10 implementation */
Layer* GetLayer();
virtual Layer* GetLayer();
LayerD3D10* GetFirstChildD3D10();
virtual LayerD3D10* GetFirstChildD3D10();
void RenderLayer(float aOpacity, const gfx3DMatrix &aTransform);
void Validate();
virtual void RenderLayer(float aOpacity, const gfx3DMatrix &aTransform);
virtual void Validate();
virtual void LayerManagerDestroyed();

Просмотреть файл

@ -492,8 +492,10 @@ LayerManagerD3D10::PaintToTarget()
gfxASurface::ImageFormatARGB32);
mTarget->SetSource(tmpSurface);
mTarget->SetOperator(gfxContext::OPERATOR_SOURCE);
mTarget->SetOperator(gfxContext::OPERATOR_OVER);
mTarget->Paint();
readTexture->Unmap(0);
}
LayerD3D10::LayerD3D10(LayerManagerD3D10 *aManager)

Просмотреть файл

@ -58,7 +58,7 @@ public:
void InvalidateRegion(const nsIntRegion& aRegion);
/* LayerD3D10 implementation */
Layer* GetLayer();
virtual Layer* GetLayer();
virtual void RenderLayer(float aOpacity, const gfx3DMatrix &aTransform);
virtual void Validate();
virtual void LayerManagerDestroyed();

Просмотреть файл

@ -0,0 +1 @@
fxc LayerManagerD3D10.fx -nologo -FhLayerManagerD3D10Effect.h -Tfx_4_0