Bug 648484, part E: Hook d3d9 shadow layers up to new system. r=BenWa

This commit is contained in:
Chris Jones 2011-07-06 13:29:27 -04:00
Родитель 9edb022892
Коммит 2bffd8531c
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -121,6 +121,9 @@ public:
*/
virtual void Destroy();
virtual ShadowLayerManager* AsShadowManager()
{ return this; }
virtual void BeginTransaction();
virtual void BeginTransactionWithTarget(gfxContext* aTarget);

Просмотреть файл

@ -731,7 +731,7 @@ RenderFrameParent::AllocPLayers(LayerManager::LayersBackend* aBackendType)
LayerManager* lm = GetLayerManager();
ShadowLayerManager* slm = lm->AsShadowManager();
if (!slm) {
NS_WARNING("shadow layers no sprechen D3D backend yet");
*aBackendType = LayerManager::LAYERS_NONE;
return nsnull;
}
*aBackendType = lm->GetBackendType();