Bug 1834917 - Use mac unscaled font code on iOS. r=gfx-reviewers,lsalzman

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D179001
This commit is contained in:
Mike Hommey 2023-05-25 05:21:49 +00:00
Родитель aa8829f625
Коммит 2c10cb30c0
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -19,7 +19,7 @@
#include <unordered_map>
#ifdef XP_MACOSX
#ifdef XP_DARWIN
# include "mozilla/gfx/UnscaledFontMac.h"
#elif defined(XP_WIN)
# include "mozilla/gfx/UnscaledFontDWrite.h"
@ -173,7 +173,7 @@ void AddNativeFontHandle(WrFontKey aKey, void* aHandle, uint32_t aIndex) {
auto i = sFontDataTable.find(aKey);
if (i == sFontDataTable.end()) {
FontTemplate& font = sFontDataTable[aKey];
#ifdef XP_MACOSX
#ifdef XP_DARWIN
font.mUnscaledFont =
new UnscaledFontMac(reinterpret_cast<CGFontRef>(aHandle), false);
#elif defined(XP_WIN)
@ -249,7 +249,7 @@ static RefPtr<UnscaledFont> GetUnscaledFont(Translator* aTranslator,
}
MOZ_ASSERT(data.mData);
FontType type =
#ifdef XP_MACOSX
#ifdef XP_DARWIN
FontType::MAC;
#elif defined(XP_WIN)
FontType::DWRITE;