b=523229; WebGL rename clearDepthf/depthRangef to get rid of f suffix; r=mwsteele

This commit is contained in:
Vladimir Vukicevic 2009-10-19 15:14:09 -07:00
Родитель f38ec24291
Коммит 3255a6f7bb
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 8 удалений

Просмотреть файл

@ -587,11 +587,10 @@ GL_SAME_METHOD_1(Clear, Clear, PRUint32)
GL_SAME_METHOD_4(ClearColor, ClearColor, float, float, float, float)
// XXX the Web IDL method should be glClearDepth!
#ifdef USE_GLES2
GL_SAME_METHOD_1(ClearDepthf, ClearDepthf, float)
GL_SAME_METHOD_1(ClearDepthf, ClearDepth, float)
#else
GL_SAME_METHOD_1(ClearDepth, ClearDepthf, float)
GL_SAME_METHOD_1(ClearDepth, ClearDepth, float)
#endif
GL_SAME_METHOD_1(ClearStencil, ClearStencil, PRInt32)
@ -863,11 +862,10 @@ GL_SAME_METHOD_1(DepthFunc, DepthFunc, GLenum)
GL_SAME_METHOD_1(DepthMask, DepthMask, GLboolean)
// XXX should just be glDepthRange in webgl!
#ifdef USE_GLES2
GL_SAME_METHOD_2(DepthRangef, DepthRangef, float, float)
GL_SAME_METHOD_2(DepthRangef, DepthRange, float, float)
#else
GL_SAME_METHOD_2(DepthRange, DepthRangef, float, float)
GL_SAME_METHOD_2(DepthRange, DepthRange, float, float)
#endif
// XXX arg check!

Просмотреть файл

@ -648,7 +648,7 @@ interface nsICanvasRenderingContextWebGL : nsISupports
GLenum checkFramebufferStatus (in GLenum target);
void clear (in GLbitfield mask);
void clearColor (in GLclampf red, in GLclampf green, in GLclampf blue, in GLclampf alpha);
void clearDepthf (in GLclampf depth);
void clearDepth (in GLclampf depth);
void clearStencil (in GLint s);
void colorMask (in GLboolean red, in GLboolean green, in GLboolean blue, in GLboolean alpha);
void compileShader (in nsIWebGLShader shader);
@ -679,7 +679,7 @@ interface nsICanvasRenderingContextWebGL : nsISupports
void depthFunc (in GLenum func);
void depthMask (in GLboolean flag);
void depthRangef (in GLclampf zNear, in GLclampf zFar);
void depthRange (in GLclampf zNear, in GLclampf zFar);
void detachShader (in nsIWebGLProgram program, in nsIWebGLShader shader);
void disable (in GLenum cap);
void disableVertexAttribArray (in GLuint index);