зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Backed out changeset 406908b6e015 (bug 1251390) for webgl failures. r=backout
This commit is contained in:
Родитель
4da961fb99
Коммит
337c4a31c1
|
@ -12,7 +12,6 @@
|
|||
#include "GLContext.h"
|
||||
#include "WebGLContext.h"
|
||||
#include "WebGLTimerQuery.h"
|
||||
#include "gfxPrefs.h"
|
||||
|
||||
namespace mozilla {
|
||||
|
||||
|
@ -118,7 +117,6 @@ WebGLExtensionDisjointTimerQuery::EndQueryEXT(GLenum target)
|
|||
|
||||
mContext->MakeContextCurrent();
|
||||
mContext->GL()->fEndQuery(target);
|
||||
mActiveQuery->QueueAvailablity();
|
||||
mActiveQuery = nullptr;
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
@ -223,8 +221,7 @@ WebGLExtensionDisjointTimerQuery::GetQueryObjectEXT(JSContext* cx,
|
|||
mContext->GL()->fGetQueryObjectuiv(query->mGLName,
|
||||
LOCAL_GL_QUERY_RESULT_AVAILABLE_EXT,
|
||||
&avail);
|
||||
bool canBeAvailable = query->CanBeAvailable() || gfxPrefs::WebGLImmediateQueries();
|
||||
retval.set(JS::BooleanValue(bool(avail) && canBeAvailable));
|
||||
retval.set(JS::BooleanValue(bool(avail)));
|
||||
break;
|
||||
}
|
||||
default:
|
||||
|
|
|
@ -10,7 +10,6 @@
|
|||
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
|
||||
#include "nsContentUtils.h"
|
||||
#include "WebGLContext.h"
|
||||
#include "nsThreadUtils.h"
|
||||
|
||||
namespace mozilla {
|
||||
|
||||
|
@ -24,7 +23,6 @@ WebGLTimerQuery::WebGLTimerQuery(WebGLContext* webgl, GLuint name)
|
|||
: WebGLContextBoundObject(webgl)
|
||||
, mGLName(name)
|
||||
, mTarget(LOCAL_GL_NONE)
|
||||
, mCanBeAvailable(false)
|
||||
{
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
@ -55,12 +53,6 @@ WebGLTimerQuery::GetParentObject() const
|
|||
return mContext;
|
||||
}
|
||||
|
||||
void
|
||||
WebGLTimerQuery::QueueAvailablity()
|
||||
{
|
||||
RefPtr<WebGLTimerQuery> self = this;
|
||||
NS_DispatchToCurrentThread(NS_NewRunnableFunction([self] { self->mCanBeAvailable = true; }));
|
||||
}
|
||||
|
||||
NS_IMPL_CYCLE_COLLECTION_WRAPPERCACHE_0(WebGLTimerQuery)
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -24,8 +24,6 @@ public:
|
|||
void Delete();
|
||||
|
||||
bool HasEverBeenBound() const { return mTarget != LOCAL_GL_NONE; }
|
||||
bool CanBeAvailable() const { return mCanBeAvailable; }
|
||||
void QueueAvailablity();
|
||||
GLenum Target() const { return mTarget; }
|
||||
|
||||
WebGLContext* GetParentObject() const;
|
||||
|
@ -43,7 +41,6 @@ private:
|
|||
~WebGLTimerQuery();
|
||||
|
||||
GLenum mTarget;
|
||||
bool mCanBeAvailable;
|
||||
|
||||
friend class WebGLExtensionDisjointTimerQuery;
|
||||
};
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче