Make sure we don't run off the end of the string when translating entities in attribute values

This commit is contained in:
kipp%netscape.com 1998-08-31 22:00:04 +00:00
Родитель f03be582e3
Коммит 34b4a81f99
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -290,7 +290,9 @@ GetAttributeValueAt(const nsIParserNode& aNode,
char cbuf[100];
PRInt32 index = 0;
while (index < aResult.Length()) {
if (aResult.CharAt(index++) == '&') {
// If we have the start of an entity (and it's not at the end of
// our string) then translate the entity into it's unicode value.
if ((aResult.CharAt(index++) == '&') && (index < aResult.Length())) {
PRInt32 start = index - 1;
PRUnichar e = aResult.CharAt(index);
if (e == '#') {

Просмотреть файл

@ -290,7 +290,9 @@ GetAttributeValueAt(const nsIParserNode& aNode,
char cbuf[100];
PRInt32 index = 0;
while (index < aResult.Length()) {
if (aResult.CharAt(index++) == '&') {
// If we have the start of an entity (and it's not at the end of
// our string) then translate the entity into it's unicode value.
if ((aResult.CharAt(index++) == '&') && (index < aResult.Length())) {
PRInt32 start = index - 1;
PRUnichar e = aResult.CharAt(index);
if (e == '#') {