Bug 1214049 - Use ReportOutOfMemory in NativeObject::goodElementsAllocationAmount. r=Waldo

--HG--
extra : commitid : LSM1VK7jkP
extra : rebase_source : 8cb3bb4be0cf3fac6306a2c8d24dae6b349f94ae
This commit is contained in:
Tooru Fujisawa 2015-10-14 02:55:08 +09:00
Родитель 3073aa69bc
Коммит 372d96ff26
2 изменённых файлов: 7 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,6 @@
// |jit-test| allow-oom
// array.splice should throw if array.length is too large.
var length = 4294967295;
var array = new Array(length);
array.splice(100);

Просмотреть файл

@ -677,7 +677,7 @@ NativeObject::goodElementsAllocationAmount(ExclusiveContext* cx, uint32_t reqCap
uint32_t length, uint32_t* goodAmount)
{
if (reqCapacity > MAX_DENSE_ELEMENTS_COUNT) {
ReportAllocationOverflow(cx);
ReportOutOfMemory(cx);
return false;
}