Remove PCompositable::DestroySync. (bug 1301780 part 2, r=nical)

This commit is contained in:
David Anderson 2016-09-15 23:57:32 -07:00
Родитель 5625cb3c96
Коммит 3836da7617
3 изменённых файлов: 12 добавлений и 20 удалений

Просмотреть файл

@ -115,27 +115,19 @@ public:
virtual bool RecvDestroy() override
{
if (!mDestroyed) {
Destroy();
mDestroyed = true;
}
DestroyIfNeeded();
Unused << Protocol::Send__delete__(this);
return true;
}
virtual bool RecvDestroySync() override
{
if (!mDestroyed) {
Destroy();
mDestroyed = true;
}
return true;
}
typedef ipc::IProtocolManager<ipc::IProtocol>::ActorDestroyReason Why;
virtual void ActorDestroy(Why) override
{
virtual void ActorDestroy(Why) override {
DestroyIfNeeded();
}
protected:
void DestroyIfNeeded() {
if (!mDestroyed) {
Destroy();
mDestroyed = true;

Просмотреть файл

@ -85,6 +85,11 @@ public:
uint64_t GetSerial() const { return mSerial; }
virtual bool RecvDestroySync() override {
DestroyIfNeeded();
return true;
}
HostIPCAllocator* mSurfaceAllocator;
RefPtr<TextureHost> mTextureHost;
// mSerial is unique in TextureClient's process.

Просмотреть файл

@ -22,11 +22,6 @@ parent:
* Asynchronously tell the compositor side to remove the texture.
*/
async Destroy();
/**
* Never used (needed for ParentActor).
*/
async DestroySync();
};
} // namespace