Bug 1316539 - Add null pixel check in TexSubImage. r=jgilbert

--HG--
extra : rebase_source : c575f835bfdadf4a24e8e62bdd1ec10dcdda98e1
This commit is contained in:
Chih-Yi Leu 2016-11-21 20:28:00 +01:00
Родитель 14b8b0f5fe
Коммит 3e6fcbfb79
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -210,6 +210,8 @@ struct TexImageSource
const dom::Element* mDomElem;
ErrorResult* mOut_error;
bool IsNull() const { return (!mView && !mImageData && !mDomElem); }
protected:
TexImageSource() {
memset(this, 0, sizeof(*this));

Просмотреть файл

@ -445,6 +445,10 @@ WebGLTexture::TexSubImage(const char* funcName, TexImageTarget target, GLint lev
GLsizei height, GLsizei depth,
const webgl::PackingInfo& pi, const TexImageSource& src)
{
if (src.IsNull()) {
mContext->ErrorInvalidValue("%s: Pixels must be non-null.", funcName);
return;
}
const GLint border = 0;
dom::RootedTypedArray<dom::Uint8ClampedArray> scopedArr(dom::RootingCx());
const auto blob = ValidateTexOrSubImage(mContext, funcName, target, width, height,