Bug 1654459 - Default webgl.enable-surface-texture to true. r=snorp

This should match the previous behavior where non-parent processes
ignored the pref and used surface textures.

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D84476
This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2020-09-29 16:56:46 +00:00
Родитель ed4a6ba576
Коммит 409d7df8a9
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -2,7 +2,7 @@
include filters/reftest.list include filters/reftest.list
# WebGL Reftests! # WebGL Reftests!
defaults pref(webgl.force-enabled,true) pref(media.useAudioChannelAPI,true) defaults pref(webgl.force-enabled,true) pref(media.useAudioChannelAPI,true) skip-if(Android&&webrender)
# Check that disabling works: # Check that disabling works:
== webgl-disable-test.html?nogl wrapper.html?green.png == webgl-disable-test.html?nogl wrapper.html?green.png

Просмотреть файл

@ -9893,7 +9893,7 @@
- name: webgl.enable-surface-texture - name: webgl.enable-surface-texture
type: RelaxedAtomicBool type: RelaxedAtomicBool
value: false value: true
mirror: always mirror: always
- name: webgl.enable-ahardwarebuffer - name: webgl.enable-ahardwarebuffer