Bug 1531417 - enable shared buffer provider for software canvas on all platforms. r=nical

This commit is contained in:
Lee Salzman 2019-03-01 09:53:43 -05:00
Родитель b4b0a26151
Коммит 417c4b8b8a
2 изменённых файлов: 7 добавлений и 9 удалений

Просмотреть файл

@ -1354,6 +1354,13 @@ bool CanvasRenderingContext2D::TrySharedTarget(
return false;
}
#ifdef XP_WIN
// Bug 1285271 - Disable shared buffer provider on Windows with D2D due to instability
if (gfxPlatform::GetPlatform()->GetPreferredCanvasBackend() == BackendType::DIRECT2D1_1) {
return false;
}
#endif
RefPtr<LayerManager> layerManager =
LayerManagerFromCanvasElement(mCanvasElement);

Просмотреть файл

@ -5082,15 +5082,6 @@ pref("layers.prefer-opengl", false);
// Copy-on-write canvas
pref("layers.shared-buffer-provider.enabled", true);
#ifdef XP_WIN
pref("layers.shared-buffer-provider.enabled", false);
#endif
#ifdef XP_MACOSX
// cf. Bug 1324908
pref("layers.shared-buffer-provider.enabled", false);
#endif
// Force all possible layers to be always active layers
pref("layers.force-active", false);