Bug 938612 - ensure the image buffers for canvases are freed; r=smaug

Landing this on a CLOSED TREE
This commit is contained in:
Nathan Froyd 2013-11-14 11:15:48 -05:00
Родитель 828082fd61
Коммит 417e0a54c3
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -1084,9 +1084,9 @@ CanvasRenderingContext2D::GetInputStream(const char *aMimeType,
const PRUnichar *aEncoderOptions,
nsIInputStream **aStream)
{
uint8_t* imageBuffer = nullptr;
nsAutoArrayPtr<uint8_t> imageBuffer;
int32_t format = 0;
GetImageBuffer(&imageBuffer, &format);
GetImageBuffer(getter_Transfers(imageBuffer), &format);
if (!imageBuffer) {
return NS_ERROR_FAILURE;
}

Просмотреть файл

@ -794,9 +794,9 @@ WebGLContext::GetInputStream(const char* aMimeType,
if (!gl)
return NS_ERROR_FAILURE;
uint8_t* imageBuffer = nullptr;
nsAutoArrayPtr<uint8_t> imageBuffer;
int32_t format = 0;
GetImageBuffer(&imageBuffer, &format);
GetImageBuffer(getter_Transfers(imageBuffer), &format);
if (!imageBuffer) {
return NS_ERROR_FAILURE;
}