Bug 1318507 - SharedArrayBuffer must be wrapped in a view before being passed to WebGL.

MozReview-Commit-ID: LwfI62iChno
This commit is contained in:
Jeff Gilbert (:jgilbert) 2016-11-18 14:46:52 -08:00
Родитель 05977e6cde
Коммит 43dafdd33c
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -99,9 +99,9 @@ function TestScreenColor(gl, r, g, b, a) {
view.set(new Float32Array([-1, -1, 1, -1, -1, 1, 1, 1]));
var vb = gl.createBuffer();
gl.bindBuffer(gl.ARRAY_BUFFER, vb);
gl.bufferData(gl.ARRAY_BUFFER, arr, gl.STATIC_DRAW);
gl.bufferData(gl.ARRAY_BUFFER, view, gl.STATIC_DRAW);
ok(gl.getError() == 0, 'bufferData with SAB as input parameter works ok.');
gl.bufferSubData(gl.ARRAY_BUFFER, 0, arr);
gl.bufferSubData(gl.ARRAY_BUFFER, 0, view);
ok(gl.getError() == 0, 'bufferSubData with SAB as input parameter works ok.');
gl.enableVertexAttribArray(0);
gl.vertexAttribPointer(0, 2, gl.FLOAT, false, 0, 0);
@ -153,7 +153,7 @@ function TestScreenColor(gl, r, g, b, a) {
view.set(new Float32Array([-1, -1, 1, -1, -1, 1, 1, 1]));
var vb = gl.createBuffer();
gl.bindBuffer(gl.ARRAY_BUFFER, vb);
gl.bufferData(gl.ARRAY_BUFFER, arr, gl.STATIC_DRAW);
gl.bufferData(gl.ARRAY_BUFFER, view, gl.STATIC_DRAW);
var arr2 = new SharedArrayBuffer(8*4);
var view2 = new Float32Array(arr2);