bug 1203380 destroy AudioBlocks on AudioNodeStream on graph thread r=padenot

--HG--
extra : rebase_source : b2e560fa1c6da233de42667207946d2732727701
This commit is contained in:
Karl Tomlinson 2015-09-10 15:13:45 +12:00
Родитель bae5d8a742
Коммит 4935533d54
2 изменённых файлов: 12 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -53,6 +53,16 @@ AudioNodeStream::~AudioNodeStream()
MOZ_COUNT_DTOR(AudioNodeStream);
}
void
AudioNodeStream::DestroyImpl()
{
// These are graph thread objects, so clean up on graph thread.
mInputChunks.Clear();
mLastChunks.Clear();
ProcessedMediaStream::DestroyImpl();
}
/* static */ already_AddRefed<AudioNodeStream>
AudioNodeStream::Create(MediaStreamGraph* aGraph, AudioNodeEngine* aEngine,
Flags aFlags)

Просмотреть файл

@ -169,6 +169,8 @@ public:
protected:
virtual void DestroyImpl() override;
void AdvanceOutputSegment();
void FinishOutput();
void AccumulateInputChunk(uint32_t aInputIndex, const AudioBlock& aChunk,