Bug 1164027 - Use MAP_ANONYMOUS instead of opening /dev/zero. r=jrmuizel

MozReview-Commit-ID: 5GeNG5Tm1GS

--HG--
extra : histedit_source : 31e30d68fce2f97015c6e84da953e1b6f04fca50
This commit is contained in:
Jamie Nicol 2016-07-22 14:16:22 +01:00
Родитель eab2098c99
Коммит 4c00494425
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,6 @@
#include <ctype.h>
#include <vector>
#ifdef MOZ_WIDGET_ANDROID
#include <fcntl.h>
#include <sys/mman.h>
#endif
@ -2886,16 +2885,12 @@ WillTextureMapSucceed(GLsizei width, GLsizei height, GLenum format, GLenum type)
// there to be double the actual size of the texture available.
size_t size = width * height * GetBytesPerTexel(format, type) * 2;
int fd = open("/dev/zero", O_RDONLY);
void *p = mmap(nullptr, size, PROT_NONE, MAP_SHARED, fd, 0);
void *p = mmap(nullptr, size, PROT_NONE, MAP_PRIVATE | MAP_ANONYMOUS, -1, 0);
if (p != MAP_FAILED) {
willSucceed = true;
munmap(p, size);
}
close(fd);
return willSucceed;
}
#endif // MOZ_WIDGET_ANDROID