Bug 1759526 - Remove dead intersect_lines. r=gw

Depends on D141479

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D141477
This commit is contained in:
Nicolas Silva 2022-04-01 12:09:17 +00:00
Родитель 4a703b2172
Коммит 4d5f7dcba8
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 19 удалений

Просмотреть файл

@ -132,25 +132,6 @@ VertexInfo write_vertex(vec2 local_pos,
return vi;
}
float cross2(vec2 v0, vec2 v1) {
return v0.x * v1.y - v0.y * v1.x;
}
// Return intersection of line (p0,p1) and line (p2,p3)
vec2 intersect_lines(vec2 p0, vec2 p1, vec2 p2, vec2 p3) {
vec2 d0 = p0 - p1;
vec2 d1 = p2 - p3;
float s0 = cross2(p0, p1);
float s1 = cross2(p2, p3);
float d = cross2(d0, d1);
float nx = s0 * d1.x - d0.x * s1;
float ny = s0 * d1.y - d0.y * s1;
return vec2(nx / d, ny / d);
}
RectWithEndpoint clip_and_init_antialiasing(RectWithEndpoint local_segment_rect,
RectWithEndpoint local_prim_rect,
RectWithEndpoint local_clip_rect,