Bug 840577 - Fixed ANGLE cross compilation on case sensitive OSes r=bjacob

This commit is contained in:
Jacek Caban 2013-02-13 13:33:39 +01:00
Родитель fad95d0ac0
Коммит 4e62476cba
3 изменённых файлов: 31 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -30,6 +30,9 @@ In this order:
Adds uniform array index clamping on non-Windows platforms.
Windows would require r1719, r1733, r1734.
angle-cross-compilation.patch
Fixes cross compilation on case sensitive OSes.
In addition to these patches, the Makefile.in files are ours, they're not present in
upsteam ANGLE. Therefore, changes made to the Makefile.in files should not be stored
in the local .patch files.

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,27 @@
From: Jacek Caban <jacek@codeweavers.com>
Fixed ANGLE cross compilation on case sensitive OSes
diff --git a/gfx/angle/src/libEGL/Display.h b/gfx/angle/src/libEGL/Display.h
index aedc8e7..2162265 100644
--- a/gfx/angle/src/libEGL/Display.h
+++ b/gfx/angle/src/libEGL/Display.h
@@ -11,17 +11,17 @@
#ifndef LIBEGL_DISPLAY_H_
#define LIBEGL_DISPLAY_H_
#ifndef WIN32_LEAN_AND_MEAN
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#endif
#include <windows.h>
#include <d3d9.h>
-#include <D3Dcompiler.h>
+#include <d3dcompiler.h>
#include <set>
#include <vector>
#include "libGLESv2/Context.h"
#include "libEGL/Config.h"
#include "libEGL/ShaderCache.h"

Просмотреть файл

@ -16,7 +16,7 @@
#endif
#include <windows.h>
#include <d3d9.h>
#include <D3Dcompiler.h>
#include <d3dcompiler.h>
#include <set>
#include <vector>