Bug 1285692 - Acquire surface to allow FB completeness. - r=jrmuizel

MozReview-Commit-ID: H9IidhUqqw9
This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2016-07-08 17:44:52 -07:00
Родитель f20e108935
Коммит 4f5557b7e1
1 изменённых файлов: 13 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -945,9 +945,20 @@ ReadBuffer::Create(GLContext* gl,
GLenum err = localError.GetError();
MOZ_ASSERT_IF(err != LOCAL_GL_NO_ERROR, err == LOCAL_GL_OUT_OF_MEMORY);
if (err || !gl->IsFramebufferComplete(fb)) {
ret = nullptr;
if (err)
return nullptr;
const bool needsAcquire = !surf->IsProducerAcquired();
if (needsAcquire) {
surf->ProducerAcquire();
}
const bool isComplete = gl->IsFramebufferComplete(fb);
if (needsAcquire) {
surf->ProducerRelease();
}
if (!isComplete)
return nullptr;
return Move(ret);
}