Bug 1314001 - (followup) give different color to different kind of mask. r=me

MozReview-Commit-ID: Ko9MyTzMhL2
This commit is contained in:
cku 2016-12-29 11:36:39 +08:00
Родитель 934829ca2f
Коммит 50446c645c
1 изменённых файлов: 12 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -1027,7 +1027,18 @@ nsSVGIntegrationUtils::PaintMaskAndClipPath(const PaintFramesParams& aParams)
nsLayoutUtils::RectToGfxRect(aParams.borderArea,
frame->PresContext()->AppUnitsPerDevPixel());
context.Rectangle(drawingRect, true);
context.SetColor(Color(0.0, 1.0, 0.0, 1.0));
Color color(0, 0, 0, 0.8);
if (maskUsage.shouldGenerateMaskLayer ||
maskUsage.shouldGenerateClipMaskLayer) {
color.r = 1.0;
}
if (maskUsage.shouldApplyClipPath) {
color.g = 1.0;
}
if (maskUsage.shouldApplyBasicShape) {
color.b = 1.0;
}
context.SetColor(color);
context.Fill();
}