Bug 601358 - d3d10 compilation failure without d2d compilation enabled r=bas.schouten a=joe

This commit is contained in:
Jacek Caban 2010-10-14 21:03:20 +00:00
Родитель 7e554d4fdb
Коммит 518486e4ab
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -8427,7 +8427,11 @@ if test "$MOZ_TREE_CAIRO"; then
fi
AC_CHECK_HEADER(d3d9.h, MOZ_ENABLE_D3D9_LAYER=1)
AC_CHECK_HEADER(d3d10.h, MOZ_ENABLE_D3D10_LAYER=1)
dnl D3D10 Layers depend on D2D Surfaces.
if test -n "$WIN32_D2D_SURFACE_FEATURE"; then
AC_CHECK_HEADER(d3d10.h, MOZ_ENABLE_D3D10_LAYER=1)
fi
AC_TRY_COMPILE([#include <ddraw.h>], [int foo = DDLOCK_WAITNOTBUSY;], HAS_DDRAW=1, HAS_DDRAW=)
if test -z "$HAS_DDRAW"; then